2008年1月15日 星期二

手術前數小時

出發去醫院了....心情緊張.....


最後一天戴著眼鏡....


我的眼鏡生涯由小學一年級開始......


開始有點依依不捨....


我要手術成功!!!


7 則留言:

  1. 我兩年前都做過哩個手術, 而家一D近視都無, 唔使帶con, 唔使帶眼鏡~~ 方便到暈呀!! 祝手術成功, 放心啦...不過當你睇到哩個留言你都無哂事啦~~hahaha Thanks for visiting our blogs~

    回覆刪除
  2. 其實我都有成千度近視,一路都好想做,不過又好擔心wor~
    唔洗帶con既日子好像黎我好遠喔...................
    anyway, 祝你手術順利,精神上支持係喔~~
     
     

    回覆刪除
  3. 等你好消息

    回覆刪除
  4. 祝手術成功~~
    做完講下有咩感覺, 因為我都係帶 con 架~

    回覆刪除
  5. 手術成功, 早日康復~~

    回覆刪除
  6. 祝手術成功~~ 等你回來~

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。