2008年1月6日 星期日

美加冰雪遊 07 - 準備篇

早在07年七月,兒時好友兼CX空中少爺亨少多次遊說我到加拿大遊玩。但尤於當時機票昂貴,他的建議被我多次否則。誰知今年新開的廉航Oasis HK Airline令我有點衝動到訪加國。八月初到Oasis的網站查看機票,香港來回溫哥華經濟客位只需$5100 (連稅),實在忍不住,決定聖誕節踏足北美洲,過一個白色聖誕。


當然,溫哥華跟美國相連,我也在一天學校假期抽空往美國領事館辦理美國簽證,好讓我也可以到訪美國。


最後,表姐也答應跟我一起去....


最後,成行!


 


4 則留言:

  1. 未見官先斬你千幾錢,跟住仲要問長問短,把明唔係咁想你去
     
    好彩地球上仲有百幾個國家/地方歡迎香港人
     
    自由行
     
    A
    [版主回覆03/05/2008 22:55:00]對啊~幸好在加價前申請~
    不過,可能是我的工作關係,當天的領事只是跟我閒聊,問我教書辛苦嗎?學生難教嗎?他從沒問我到美國幹什麼,去多久等等的問題。
    不過我也贊同,如非到訪加拿大,我也沒有到美國旅行的想法....

    回覆刪除
  2. 他們就擺到明不想中國人去美國,尤其係單身人士,不管男女,說中國人去到美國就躲在唐人街享受美國福利賴死唔走喎!所以見官時就像被審犯般,問你問題多數都係你只可以答 yes or no ,佢根本搵藉口掘定個氹等你踩,你踏中不合他要求的其中一個地雷,你想講多句解釋他都廢事聽,即刻陰陰笑同你講,還要扮到好有禮貌「對不起,你不符合美國法申請簽證的要求!」美國佬正新阿符必廚!他們受訓每天返工的工作就是,如何從申請人的對答中找出錯失,然後立即拒給簽証,可能他們每天計算 quota ,大家鬥拒簽的數目多少,而不是計簽出多少!所以有中國人無藉口可以被拒簽他就像死了總統般口臉對著你講你合格,有中國人可以被拒簽,他立即開心到陰陰咀並得戚地對住你,像是感激你又奉獻百多元美金並保住了他飯碗可養活佢一家四口呀!

    回覆刪除
  3. 好多人以為美國簽證咁難攞係因為 911 事件影響,別天真啦! 911 只係比佢地有更好的藉口來侮辱我地中國人咋!我有個外籍朋友 ( 不是美國人 ) 問佢認識的美國領事館做事的朋友,點解中國人咁難批出簽證,佢真係同我朋友咁講 ( 係靜靜雞話佢知 ) : ” 上頭話中國人去到美國就會躲在唐人街不走,所以一定要設法攔阻他們,一有小小條件佢唔合,就即刻 REJECT 佢地!唔駛理佢既解釋! ”    ........ 死未!但最慘係仲有多人要被迫要去受侮辱喎,唉!真係非不得意就無謂令自己白白浪費金錢同時間喇,去旅行?歐洲唔駛攞簽證呀!

    回覆刪除
  4. 我在伯利茲,家人在香港,我只想有條直接些,方便些的路徑來回兩地,如果不是為了中間隔了個醜陋的美國,阻礙我的行程,我也不會想申請簽證,但被拒兩次並不好受! 第一次話我無銀行戶口証明,到我有銀行戶口証明,佢又用第二個藉口,話我家庭主婦無做野唔得!咁我真係唔駛做野搵錢嘛!佢地的面口真係好差,你成功佢會木口木臉,你被拒,佢就得戚地咀角陰陰咀笑架,對我來說根本是在羞辱緊我!現在我學會享受轉折的飛行旅程,雖然經加拿大去墨西哥城再轉內陸機到邊境過關才到伯利茲,機票貴左 d 又時間長,但我 d 錢益加航、益墨西哥人都唔益美國佬,且途經其他國家也有大好風光!

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。