2011年6月7日 星期二

Michelleography: A different Char

最近天氣炎熱,但天色又確是非常好....無謂浪費美好的天氣,於是疏於練習攝影的Miss Chan Chan 找來好友Char當毛豆,跑到馬灣廢村去。這條村早已荒廢,四周都是荒涼的村屋....如果晚上來,確是很恐怖............Miss Chan Chan都是因為之前帶學生來參加訓練營才懂得來這個地方啊.......這天其實人很多,大家都是攝影發燒友.....而很多人的器材都是大炮與火箭,連人像鏡都忘記帶的Miss Chan Chan只好拿著小兒科鏡頭和D90出動去............幸好,好友Char都很喜歡我的作品...不過主要是....她本身就很美,要拍下美麗的照片跟本就容易至極的事情...haha...有趣的是,Char喜歡我替她拍照,可能是因為大家都是女孩子的關係,感覺會比較舒服....

Photographer: Miss Chan Chan

Model: Charlotte L (鳴謝相中人同意將照片登出,禁止轉載)

Assistants: 恐龍機師 & 恐龍弟























4 則留言:

  1. 嘩~~幾靚喎...多唔多蚊呀 ?
    [版主回覆06/09/2011 11:12:00]多到嘔...model 一腳都係...所以唔多影腳..kaka

    回覆刪除
  2. 我上年帶學生去過那裡,,仲試過夜晚出去接個同事入去camp site,,哈哈,,都幾驚啊。 你的作品很好看啊。
    [版主回覆06/09/2011 11:12:00]謝謝你啊...
    係啦, 0個度朝早如果一個人行都恐怖架...更何況夜晚....我地0個次camp有要學生單獨夜行...

    回覆刪除
  3. Miss Chan Chan, 有個攝影問題想請教你.
     
    我用D90 / D5100 影相, 單點 focus 係個頭, 但係影出黎, 最清的, 反而係心口位置, 個頭有點點朦. 試影其他野, 又係單點focus  某個位, 但係影出黎, 都係隔離的地方仲清.
     
    我初初以為係支Tamron鏡走焦啦, check 完都係咁. 用落D90, D5100, 都一樣. 好啦, 換D5100 kit 鏡, 一樣有focus 唔岩呢個問題, 即係話, 應該係人的問題啦, 我想問下, 應該點影會好d 呢, 唔會 錯 focus 呢
     
    thx 
    [版主回覆06/19/2011 14:49:00]我都唔係識好多,所以都係研究下....唔好話請教.... 我頭先拎部機出黎試下,如果你話用single focus,你有試下用個netvigation button 移動下個focus box? 即係當你想focus個頭,而個頭係響左上角,你要用個上下左右button 將一個focus用既方格移去0個個位,咁樣先會focus響0個個方向....會唔會係你只將部機放響想focus既地方,但個focus box 無移去0個度,所以走焦呢?

    回覆刪除
  4. 我有郁個 focus box 呀, D90 同D5100 都係十一點對焦架嘛, 我用單點對焦, 假設我個頭係左上, 心口係左中, 個focus box 係set 左上, 影出來, 都係心口清 d. 
     
    但如果我唔影人呢, eg. 一碟食物有 ABCDE 五件, 我 focus 係 A, A 又清, 其他矇
     
    影死物好似無走焦, 但係影人就差少少囉, 唔知點解會係咁
    [版主回覆06/20/2011 01:08:00]咦...咁又好奇怪喎...無理由對準焦都會錯....
    過左保養期未? if not, 拎去check下...

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。