2011年3月10日 星期四

傢具最終回

之前Miss Chan Chan不是跟大家說在一個網站裏將一堆新束束的傢具放售,讓有心人以較便宜的價錢接收,環保之餘亦可以幫補裝修費。


過去的星期天,我在刊登廣告後收到不少回覆。在電話及EMAIL詳細交待後便約實交收時間及日期。我約了三位太太在星期二來取貨,因為我不住在那邊,所以便在放學後特別到新居等她們。


誰知.....她們三人都通通放飛機!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


其中一個居然說忘記了(明明之前一天才跟你電話約好),又說自己的小孩病了怎樣怎樣.....另外兩個更過份,約好時間後便失蹤了!我打了數次電話也找不到她們....大姐,你不要的話可以直接告訴我,我可以再另行安排其他人來買....不要我在乾等你!!可知到Miss Chan Chan專門早點離校,簿也不改便過來.....當晚真的很氣!


於是,Miss Chan Chan立即再將物品放售,幸好很快便再收到回覆。這次是兩位男士及兩位女士。恐龍機師和Miss Chan Chan都不敢抱太大期望,就看昨天情況怎樣。


託賴,男人在網上買東西似乎是比較可靠!兩位來買衣櫃的男士都很準時,有的更帶齊裝備及有經驗裝卸的朋友來拆櫃搬走。其中一位先生很斯文的,之前我跟他說還有一個書櫃,如果他一拼帶走便可以將書櫃及衣櫃便宜些賣給他。最後,他來了後二話不說便將書櫃帶走了....


另外,一位來買電視櫃的女士雖然要遲到,但都給我們電話交待時間;另一位買床頭櫃的先生亦因為工作遲了給我們電話,另約取貨時間。


經過一輪搬搬抬抬,我們的大件家具終於全數賣出!連一套新得不能再新的32吋Samsung LCD TV 及用了不超過10次的Samsung DVD 5.1 Set 也賣了給鄰座同事。真好!現在只淨下5張宜家餐椅未有賣出~


昨晚恐龍機師收拾東東至凌晨2時多,他駕車將餘下物資及一些東東送來Miss Chan Chan的家,這已經是差不多凌晨3時。他還要上上落落不下十次去將所有東東送上來,本要再回到天水圍他家人暫住的嘉x酒店(因為家人買了的單位未完租約),但實在太累了,在我家倒地睡著了。我的妹妹以為家裏有賊......差點未拿棍出來打人!


今天,新居裝修開始了,希望1.5個月快點過去......


Miss Chan Chan總結是次賣傢私的經驗是﹕


1) 最好不要賣給女人,尤其是家庭主婦,可免則免,她們失約的機會超高。


2) 如果要賣出大型家具,最好問清楚對方怎樣將貨取走,有沒有人來幫忙。如果他們約好人來幫忙會比較穩陣!


3) 如果買方答你我幾點幾點前覆你,不要答應。寧願要他們即時答覆,否則賣給下一位。根據經驗,說幾點幾點前覆你的,通常都會消失的。


 


一次有趣但難忘的經驗....!


3 則留言:

  1. i guess why men are more reliable is because men dont like window shopping so when they see sth they want, they just choose it and cant be bothered to check out others whereas housewives like to compare prices and hence more likely to fly aeroplane? 
    [版主回覆03/11/2011 14:40:00]I bet your assumption is quite true. Once those men got something spotted, they won't keep going while those housewives would continue searching for some "better " things....

    回覆刪除
  2. 係...男人買嘢話買就買....其實妳可以用自己女性角度諗下就知點解女性失約嘅情況勁過男
    [版主回覆03/11/2011 22:21:00]係啊,我明白女人會想左睇睇右睇睇...
    其實我都唔介意佢最後唔買我既野....但係,如果唔要係咪都應該打個電話通知返一個約好左你幾時交收既物主呢?只係一個電話,我又唔會鬧你既...但唔好浪費我時間要我白等....所以之前真係嬲嬲地~

    回覆刪除
  3. 我都試過網上放售二手傢俬, 都遇過依d情況, 打嚟話想買既女士真係.......總之好非常同意你既講法呀!
    我試過佢問左好耐, 之後又話唔識點嚟(但我當時係住一個旺區喎), 跟住又話一個女人搬唔搬到, 點樣搬走.... 咁你真係有心想買既, 唔駛問咁多野, 諗都諗到要搵人嚟幫手搬, 同埋要call架van啦, 好似想人同佢搬埋送去佢屋企咁...最後又無再打嚟
    又試過有人直情打嚟問可唔可以送比佢...
    所以我哋最後都覺得放賣二手傢俬都唔知係咪真係有市場, 所以都放棄, 比朋友算.
    [版主回覆03/22/2011 15:34:00]我基本上都賣晒d 家俬喇....經驗黎講,都係搵男人買好好多...仲有,話賣佢之前我都學識要問清楚佢點搬,點搞...唔知點搬既我會叫佢搵到人幫佢搬先聯絡我........唔係都係唔好啋佢...

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。