2009年1月23日 星期五

日本聖誕自駕遊﹕金澤‧白川鄉‧高山市 (Day 5)

今天一起床,發覺天色昏暗,吃早餐時還要下大雨,真掃興。今天我們本想遊覽金澤數個景點,包括﹕兼六園、茶屋、香林坊及近江町市場。除了近江町市場是室內景點外,其他全是在室外進行。由於大雨關係,我們唯有加插景點,先到酒店附近的21世紀美術館參觀。


我們三人都不是藝術人,但因為記得某套電視劇曾經在這兒取景(即是可以在游泳池底向上望及拍照的地方),加上又是免入場費,所以我們便進去參觀。



離開後,我們把車子開往兼六園.....但因為雨太大,還是決定"遊車河"。一會兒後,我們打算開往茶屋街,不知道茶屋街是沒有開還是怎樣,就是跟地圖上顯示的狀不一樣,就是冷冷清清的。所以,我們唯有放棄,再往近江町市場參觀。



近江町市場是金澤的大型市場,內裏售賣各種魚生蔬果雜貨。我們看著大隻長腳蟹、三文魚等海產,真的很有衝動買些運回香港。最近我們只買了最懷念的博多士多啤梨(去年2月往福崗博多時買了一箱回來,甜美多汁,人人叫好)。



 


離開近江町市場,我們去了吃午飯。因為大家覺得金澤沒有什麼好看的,於是便決定提早離開,出發往高山市去。


本來,大家打算明天才去白川鄉,但因為看過GPS,亦計算過路程,還是決定先停白川鄉,再順路往高山市去。由金澤市往白川鄉的車程大約2小時,我們亦是選擇走中部縱貫道這條有料道路,路費是約$2000 Yen。


又越過高山又越過谷後,我們終於來到白川鄉。今天的白川鄉沒有厚厚白雪,但天氣真的很冷,加上下兩,感覺有點難受。不過,看見聞名的世界遺產合掌屋,就算再冷也沒所謂了。本來我們在計劃行程時打算在白川鄉留宿,但見很多民宿主人都不懂英語,加上朋友說這兒不用逗留一晚,所以我們便放棄在這兒留宿。後來,我們發現決定正確,因為正式來說,在白川鄉停留1.5-2小時已經差不多了。






我們沿著大街,不停跟兩旁的合掌屋拍照。在遊客資訊中心門外,來了一批台灣遊客,他們也只是停留2小時。離開前,我們把車子開往山腰的展望台,從高處拍下白川鄉的美景。




然後,大家便往高山市進發。


由白川鄉往高山市,海拔開始上升。我們順著GPS一直繞山路行,沿路開始下大雪,還有白茫茫的雪路,恐龍機師開始將車速減慢,雖然行車時間不長,但因為山路彎位多,又在下大雪,大家都是小心翼翼地留意路面情況。看見大風大雪撞在擋風玻璃前,心情超興奮。


大約是7時多,我們終於來到高山市。高山市的高度約為海拔800米,真的是非常冷的城市。我們先用Grand Central Hotel的郵編來設定GPS,很快便找到酒店了。這是一家細小的酒店,我們訂了一間和式房間,睡塌塌米的,很好玩。這家酒店麻雀雖小,但五臟俱全。



安頓行李後,我們便往Blog 友花樣推介的飛驒牛放題吃晚餐。今天是聖誕節正日,但四周都沒有聖誕氣氛。我們先將放題餐廳的郵編輸入GPS,原來GPS系統內也有這家餐廳的位置紀錄,而且餐廳離我們酒店只是數個"街口"而已,所以我們很快便到步了。



 


今天的放題餐廳人不算太多,但和室已經滿座,我們三人坐在靜靜的洋室。



老闆熱心的招呼,也慢慢將各種食物用簡單用英語翻譯。我們選吃$3000 yen任食飛驒牛放題,再加$1500 yen 飲之放題,時限為1.5小時。



我們因為行車時間久了,大家都非常餓,所以不理正在吃的是什麼便開始燒烤。老闆先拿來一盤大拼盤,裏面大約有牛舌、牛肉、牛仔骨等等的食材,總之就是很好吃。





吃完整盤拼盤,大家都選好吃的部份再來幾份。如是者,今年的聖誕大餐便吃得飽飽。



我們在吃飯時發現,窗外開始下大雪了!真的,是非常興奮。雖然之前已經嘗過下雪的滋味,但今晚的雪下得頗大,大家離開時發覺車頂已經鋪了一層積雪,很好玩呢!



吃飽,大家便回酒店計劃明天的雪山溫泉之旅!


明天預告﹕高山陣屋、平湯溫泉


6 則留言:

  1. 好味呢.......無介紹錯吧.......又唔貴又好味....
    祝新年進步.......恭賀新禧!!!!

    [版主回覆01/26/2009 21:49:00]對對,真的是好介紹呢!!!
    祝你和太太甜甜蜜蜜,恩恩愛愛,身體健康!

    回覆刪除
  2. 飛驒牛放題 ?? 正喎!!! 可否提供地址 ?? 謝謝
    [版主回覆05/13/2010 19:42:00]你去這個網頁便可以找到資料...
    http://www.rokubee.com/
    另外,如果你是自駕遊,GPS上是有這個放題餐廳的資料..很易找..ENJOY~

    回覆刪除
  3. thanks ^O^ 請問自駕遊係咪要出發前check 定哂d  距離+ ic charge 先呀 ? 我搵到個可以check ic charge site, 但唔識用喎! omg....好頭痛呀!! >.< 有冇d 自駕遊必睇既info俾我 ? thanks...
    [版主回覆05/13/2010 21:07:00]如果可以,最好check定距離+ic charge,可以有個預算(esp cash好重要!!)。自駕遊其實最緊要係租駕好d既車,介紹你用呢個網,我地次次去日本都係租佢地既車 http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar_inbound/main ,又平又抵又好...GPS最好唔好用英文版,因為日本地方睇漢字仲好,即使聽唔明日文,但有圖睇,其實都可以的。你打算去邊度? 如果我有d行車距離or 時間or IC Charge,可以比你做下參考。

    回覆刪除
  4. 你仲有資料 ? 好呀....謝謝你!!! ^o^ 我會去名古屋->高山->白川鄉->上高地->名古屋 , 我想問下計埋油費路費租車費都係平過自己搭車呢 ? (我地有四個人) 同埋聽d人講gps 成日short呀, 咁會唔會半路迷路呀 ? 我地未試過自駕遊呀! 好多野擔心添...嘻嘻 ^o^
    [版主回覆05/14/2010 09:55:00]我每次去自遊行都會記低資料,方便之後搵返合適資料。所以,你的行程跟我的有8成相似,我應該會搵到,不過路費經過幾年,可能有調整都唔定。你地去既地方,交通其實都唔算方便,4個人一定租車抵..又可以自己選擇停留幾耐.....用我之前比你個網站租,更抵!不過,話時話,你地簡夏天去呢幾個地方?冬天去會好玩好多架播.....
    GPS好多人話有問題,但係SO FAR咁耐我地用過唔同地方既GPS都好正常。我估有時係D人唔識用或者SET錯野,先會迷路。我地第一次用既時候都係因為唔識SET 目的地而不停繞路,但之後識用就非常好啊,放心。

    回覆刪除
  5. 多謝你的資料呀!! 請問係咪輸入電話號碼-> 目的地 -> 就ok ??咁map code幾時用呀 ? 用邊個搵好 d ? 我睇tocoo site有教點用 gps, 係咪真係咁易用呀 ? 可唔可以簡單教我有邊幾個step ??? 另外想問下你...高山有個飛驒之里..裡面都有合掌屋...咁仲駛唔駛去白川鄉呢 ? 因為我本身唔係plan名古屋都唔知有呢個地方, 所以冇咩特別一定要去白川鄉囉..如果高山有我就未必去啦...同埋如果自己揸車..咪可以途經五x山既...咁我set左gps, 到時唔跟佢行, 會唔會有影響呀 ? 駛唔駛再重新set過 ? thanks so much ^o^
    [版主回覆05/15/2010 00:02:00]其實,之前我地都準備好晒d電話,但發覺好多時都唔得。所以,通常我地會以縣>地區>鎮>街名咁樣逐格SEARCH....其實都好方便,所以我話要用日文GPS就係咁解, D 字全部都係中文...每次佢會問你想以時間行先OR價錢行先...自己決定之後就會SHOW個大約行車時間你睇....至於你SET左GPS唔跟佢, 係絕對無問題的....佢只會不停叫你調頭...同埋RELOAD新既行車路線。只要你識睇地圖同埋自己肯定行岩路係可以的。
    白川鄉,其實如果唔係冬天積晒厚雪去既話,我覺得可以唔使去......

    回覆刪除
  6. 謝謝你的資料!! 唔該哂!! ^o^ 7月出發啦....好緊張 !!

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。