2011年2月7日 星期一

女友1號

自從Miss Chan Chan 成為第一屆"葉青霖女性攝影課程"畢業生後,除了曾經參加影展,接受雜誌訪問之外,就是愛上了攝影這個玩意。所以,自從上課後見著我的Canon 860i,心裏很差勁地覺得這個小東東太傻瓜了,即使這是恐龍機師幾年前送我的生日禮物。


雖然我有一部Nikon D90,但不是所有時候我都帶他外出。有時候想拍些SNAP的時候,小傻瓜都實在太傻瓜,開始滿足不到我了。於是,Miss Chan Chan 開始留意一些Prosumer機。Panasonic GF2 跟 Olympic Pen2 成為我的研究對象~


不過,有一天跟攝影班同學飯聚,A同學跟我說GF2 是Touchscreen的,GF1是按制的。Pen2 則是有很多花巧東東,不過沒有內置攝燈的。她說很多朋友買了GF2,都說那個touchscreen不好用,即使連閃光燈也要用touchscreen控制。Miss Chan Chan買相機都是個要求手感強的人,touchscreen不是我杯茶,所以A同學建議我買回GF1....不過,自從GF2推出市場後,GF1已經差不多停產了,她著我往二手市場或水貨店去找,但我找了很久也找不到呢!因為我想要白色啊............


最後,今天因為到漾日居拜年的緣固,Miss Chan Chan在Element的百老匯連GF2也看不到dummy 機,因為太好賣了,全斷貨。於是,我們一行四人便往隔鄰的豐澤再看,誰知.....GF2沒有........但有一千零一部GF1啊!!!!!!!!!!不過,這是黑色的,我不喜歡黑色!!


不過,店員說他們還有白色,但要等幾天。在想了又想,又算算利是錢,又計計分期付款的金額,又再跟店員爭取這個禮物那個禮物,再跟他講價講平了數百元,加上很喜歡那支kit鏡,所以終於決定買了!店員對我很好,說會入兩部來讓我挑一部喜歡的~因為實在太少太少貨了,賣一部少一部~


不知何解,今天買了這部小相機,雖然是2009年9月推出的舊產品,但Miss Chan Chan不是追款而是要追求合用的人,所以我開心了一整晚啊~


我的新玩具...女友1號...yeahhh~~~




5 則留言:

  1. I'm actually considering getting a GF2, but yet to try it in person 
    [版主回覆02/08/2011 00:37:00]嘻~ 因為我不喜歡touch screen,所以我還是要GF1了~
    不過, GF2都有好多鋪頭斷市...要等呢~

    回覆刪除
  2. 嘻嘻...Pan 記D產品我覺得早期個D會正好多,(不過新嘅產品都唔係差,時代要進步D產品都要進步....)
    好似我部 LX-2 雖然反應遲鈍,但係我覺得佢影D相出來好鬼死有味道
    [版主回覆02/09/2011 00:31:00]無計啦...而家即使品質好都要靠個樣去吸引人....
    好多朋友都問我做咩唔買GF2........我話我唔鐘意TOUCH SCREEN,大家會話...而家樣樣都興TOUCH SCREEN,點解你會唔鐘意?
    UM...我唯有答,相機我好要求手感......或者咁講,對影相,我著緊相機既質感多過高科技....嘻嘻~~~

    回覆刪除
  3. 糯米糍__飛の夢2011年2月9日 下午3:48

    O~正喎!但係點解唔諗Olympic Pen2既?我覺得嗰部ok架喎!
    [版主回覆02/10/2011 12:45:00]因為pen 2 既閃燈麻麻地....加上我唔鐘意d 顏色..haha
    加上gf1 支kit 鏡好吸引...

    回覆刪除
  4. 真係咁正?
     
    自從我個 friend 用開 D90 同我影相, 我都開始嫌棄我部 DC 仔, 由其係人地幫我揸機影的時候, 十個有九個都手震.  不過, 又覺得, 用單反的價錢去買部 GF 2 or EPL -2 又好似唔係好值囉
    [版主回覆02/11/2011 00:52:00]我其實都係用D90的........但有時出街唔想下下帶住部大機,但對一般小DC又唔夠用....所以都諗左一排,決定出呢部GF1~
    我覺得如果你唔想買大機, 買部呢D Prosumer機係最好~

    回覆刪除
  5.  我去年回香港買了Olympic Pen1,回到英國,價錢竟然是一樣的 。但好好用,是我的新寵,凡有大場面都叫我做攝影添 。

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。