2014年4月30日 星期三

Miss Chan Chan的fb fans page壞了...

最近有blog友仔給Miss Chan Chan留言說fb fans page不能看到照片...怪不得最近我好像在自說自話呢....

我已經給fb發了report, 希望可以盡快解決問題...

Miss Chan Chan 和恐龍機師現在身在紐西蘭,星期六就飛到Adelaide去了...很久沒有到過Adelaide, 今次要在FTA做一次trial flight呢😄

送上秋色紐西蘭..






4 則留言:

  1. Miss Chan Chan 我係Bruce呀!! 唔怪之得我Facebook 見唔到你啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 激死我,到而家都冇回覆...我有諗過要開過個新fans page

      刪除
  2. 原來紐西蘭秋天都幾靚個喎...

    回覆刪除

謝謝你的到訪,不妨留個字,讓Miss Chan Chan知道你曾到此一遊。